מעקב המרות לאתר – הטמעת קודים באנליטיקס
אנחנו יכולים לספק למתכנת קודים של אדוורדס לפי דרישה , או לעזור ליצור מעקבים אחרי דפי תודה באתר (כפי שעשינו עם דף תודה למשלוח הטופס באתר). המתכנת צריך להטמיע אותם באתר ולוודא שיעבדו. כמו כן, לגבי קודים לאיוונטים של אנליטיקס, ישנם קודים שנוכל לעזור לך ליצור, וגם נוכל להתחייב שיעבדו אך נצטרך את עזרת המתכנת. אנו עובדים עם מומחה לאנליטיקס המסייע לנו. מעקב אנליטיקס כיום הוא תחום הרבה יותר חשוב משהיה בעבר, ולא מסתכם רק ביצירת קודים סטנדרטיים, אלא מצריך היכרות עם סקריפטים, קוד האתר ועוד.
מידע נוסף באתר שלנו: ליחצו כאן
ניתוח כמות תנועה באתר -גוגל אנליטיקס וקונסולת החיפוש של גוגל
ניסיון של ניתוח כמות תנועה באתר ולהבין את חוסר ההתאמה בין גוגל אנליטיקס ובין קונסולת החיפוש של גוגל – הינו דבר חשוב. תמיד יהיה חוסר התאמה בין אנליטיקס לסרצ' קונסול, ובעיקרון, תמיד יותר בסרצ' קונסול, בגלל שהם מודדים שני דברים שונים בשתי דרכים שונות.
הסרצ' קונסול מודד רק את מה שקורה במנוע החיפוש, והאנליטיקס מודד את מה שגורם לתג האנליטיקס להגיב, זאת אומרת, רק מה שקורה באתר, איפה שמוטמע הקוד, ורק במקרה שהוא נטען ושלח נתונים למערכת.
למשל, אם גולש לחץ על קישור מגוגל ומיד חזר אחורה לפני שהאתר נטען, זה ירשם בתור כניסה בסרצ' קונסול, אבל לא באנליטיקס.
לכן אתה רואה הבדלים בין המדדים.
לגבי תנועה המגיעה לאתר דרך חיפוש תמונות בגוגל: , אם יש מהן כניסות לאתר האנליטיקיס רושם את זה בתור כניסה אורגנית או הפניה (עקרונית שתי הדרכים אפשריות).