פעולות בניהול מסעות פרסום ממומנים בגוגל
ניהול ואופטימיזציה יומיומית של הקמפיינים – כולל בין היתר:
ניהול רשימות המילים (בדיקה, הסרה, הוספה, מילים שליליות וכו')
מעקב, ניהול ושיפור מיקומי מודעות
בדיקה יומיומית של ביצועי הקמפיינים
התאמות של התקציבים לצורך ניצול אופטימלי
התכתבויות ושיחות מול ירדן ומאור לגבי פעילות ושינוים בקמפיינים – כמעט ברמה יומיומית
שינוים לפי בקשה
שיפורים ושינוים במודעות ובתוספי המודעות
טיפול בתקלות
המשך פיתוח קמפיינים קיימים (כולל מחקר ובדיקות מקיפות לפני ותוך כדי)
המשך פיתוח מעקבי המרות ופעילות אנליטיים
הוספת קמפיינים של וידאו וניהולם
יצירת ושיפור קבוצות רימרקטינג (עבור הוידאו)
ניתוח המידע שהצטבר בקמפיין ואיתור נושאים וביטוים נוספים עם פוטנציאל ליצירת לידים נוספים
טיפול בבעיות תשלום לגוגל
סיכום פעולות עיקריות שבוצעו במהלך חודש אחד:
ניהול קמפיין שבוע פתוח (מחקר מילים, בניית שלד, כתיבת מודעות, תוספים וכו') – כולל קמפיין חיפוש, באנרים GDN, ויוטיוב (הקמת הקמפיינים האלו היתה בסוף מאי)
הקמת קמפיינים לחודשי הקיץ – תואר ראשון, שני, הסבה לחינוך, ABA (הופסק בינתיים בשל עודף פניות מקמפיין פייסבוק). כל קמפיין כולל את כל המעטפת – מחקר, בנייה שלד מפורט, מודעות, תוספים וכו'.
הקמת תתי קמפיינים להרחבת הנושאים המקודמים, כולל מציאת דפים ייעודיים באתר לצורך הנחתת גולשים בדפים רלוונטיים.
בניית שלושה דפי נחיתה (כולל פתיחת מקום אירוח בשרת שלנו, ניתוב, התקנת וורדפרס ואלנמטור, בנייה טכנית, שיפורים לגרסאות שהתקבלו, התאמה למובייל וכו').
חיבור הטפסים בדפי הנחיתה למסמך דרייב המשותף באמצעות זאפייר
הקמת מעקב המרות מפורט באמצעות תג מנג'ר וכפול – גם לאתר הראשי וגם לדפי הנחיתה (לדפי הנחיתה נפתח אנליטיקס חדש בגלל שמדובר על סאב דומיין חדש) – וחיבור של הכל לחשבון גוגל אדס.
ניהול קמפיינים – מעקב ואופטימיזציה יומיים (Daily) כולל בדיקות והתאמות שונות ורבות.
יצירת דאטה סטודיו לשיתוף נתונים.